28 juni 2007

Vrouw.nl

Het was Champagne, vaste columnschrijfster van Vrouw.nl, die me op haar weblog tipte over de lezerscolumns van het gelijknamige online magazine. Niet geschoten is altijd mis, dacht ik nog. En toen ik in april een paar van mijn logs had opgestuurd en vervolgens niets meer hoorde, had ik nog maar weinig hoop. Maar gister kreeg ik een mailtje van de redactie dat één van mijn stukjes is uitgekozen en is geplaatst! Ik vind dit uiteraard waanzinnig leuk! Hoewel ik het ook wel een beetje spannend vind omdat de lezers ook een reactie kunnen achterlaten. Een iets breder publiek dus dan mijn eigen blog. Kijk dus snel op Vrouw.nl onder "Columns"!

10 opmerkingen:

V@nM@n zei

Een mooi verhaal. Daar mag je terecht trots op zijn...

Gonda zei

Wat een eer, Teddy! Leuk verhaal, en ook nog een prachtige foto er bij! Ik kon niet reageren, moet me daar eerst aan melden. Daarom hier maar even. Echt superleuk!

Anoniem zei

Aan de ene kant denk ik, wat leuk voor je.
Maar aan de andere kant vind ik het een beetje vreemd dat je waardering van anderen nodig hebt.
Je kan hier immers alles maar kwijt wat je wilt.

Anoniem zei

Smurf, je snapt er niks van! Vrouw heeft toch een veel groter bereik!
Leuk, Teddy! Pardon- Enig!

Anoniem zei

Goed idee om een paar logjes ernaar toe te mailen en gaaf dat er eentje geplaatst is! Leuk verhaal, zag het voor me. Kan me voorstellen dat je trots bent.

@ Renésmurf: Ik denk dat het niet zoveel met waardering te maken heeft en wat dan nog als dat wel zo zou zijn, de meeste mensen vinden het leuk om complimenten te krijgen, daar is volgens mij helemaal niets vreemds aan.

Anoniem zei

Dat is een mooi resultaat. Wel een beetje eng, zo heb ik een column bij CAZ radio afgeslagen. Achteraf een beetje spijt gehad.

Anoniem zei

Het moet te denken geven dat hier 3x zoveel reaxi's staan als bij je verhaal op vrouw.nl.

Ik denk dat dergelijke websites best veel bezoekers trekt, maar of dat bezoekers zijn die allemaal langs je verhaal komen en het lezen is maar de vraag.

T. zei

@ V@nm@n: thx! Iets voor jou? Er staan ook columns van mannen op, hoor.

@ Goentah: die aanmelding is voor veel mensen een drempel volgens mij. Ik begrijp ook niet zo goed waarom je je moet aanmelden.

@ Renesmurf: het gaat me helemaal niet om de waardering en afgezien daarvan is het ook helemaal de vraag of het wordt gewaardeerd wat je schrijft. Ik vind het leuk om te schrijven en vind het ook leuk als anderen lezen wat ik schrijf ongeacht hoe men daarover denkt. Een ander podium dan je eigen blog is dan ook een logische keus.

@ Patchwork: "Enig" is het juiste woord! ;-)

@ Pascal: waarom heb je dat aanbod afgeslagen?

@ Xiwel: je moet je eerst aanmelden op de site en daarvoor moet je een profiel aanmaken en daar een heleboel vragen voor invullen. Ik kan me voorstellen dat mensen daar geen zin in hebben. Reacties achterlaten is sowieso voor veel mensen een drempel. Ik kan niet beoordelen hoeveel mensen het stuk hebben gelezen, maar ik vind het leuk dat het erop staat.

Anoniem zei

@Teddy: Dat inloggedoe was me niet opgevallen. Nu dus wel, en dat scheelt idd heel veel reacties.

Anoniem zei

Het is een leuk verhaal, en ik kan me heel goed voorstellen dat je er trots op bent om in een web-magazine te staan. Heb je schrijversambities? Komt er nog een vervolg op?