05 november 2007

Kiekeboe

Nee, ik ben niet van de aardbodem verdwenen, ook al leek het daar misschien wel op. Noch ben ik gestopt. Het gaat verder ook prima met me. Ik ga het in de beperkte tijd die ik heb ook niet hebben over de extreme drukte op het project, de reizen naar het buitenland en de promotie die ik heb gemaakt op het project, want er zijn belangrijker dingen te melden. Ik wil namelijk alleen maar kwijt dat ik jullie niet ben vergeten en dat ik het bloggen echt mis! Ik hoop dat ik de draad gauw weer kan oppakken, maar het wordt waarschijnlijk na half december pas weer wat rustiger.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

En bevalt het reizen? Waar ben je in de tussentijd al allemaal heen geweest?

Anoniem zei

Gefeliciteerd met de promotie! En cool dat je doorgaat, half december is al best wel snel.

Geertje zei

Leuk voor je Teddy!
Gefeliciteerd :-)
Leuk dat je tijd had voor het Dance festival.
Heel veel sterkte en plezier!

T. zei

@ Hette: voornamelijk Brussel tot nu toe. Nog bedankt voor je mailtje! Erg sympathiek.

@ She: de tijd vliegt inderdaad voorbij!

@ Geertje: voor sommige dingen moet je echt tijd máken, anders blijf je aan het werk.

Anoniem zei

Brussel! Leuke stad :-). Fijn te horen dat het goed gaat.

Anoniem zei

Mailtje?

Anoniem zei

maakt allemaal niets uit... andere zaken zijn belangrijker dan loggen. Ik kom toch af en toe wel kijken of er weer wat geplaatst is.

Anoniem zei

In ieder geval fijn om weer iets van je te vernemen. Blij te lezen dat alles goed met je gaat en succes met alle drukte!

Dutchnic zei

Klinkt goed, reizen.
Doe 't kalm aan, ik kom af en toe eens langs en dan zie ik wel wat je geschreven hebt.

Gonda zei

Herkenbaar ;-) Ik mis het ook, maar er zijn momenteel belangrijker zaken dan bloggen en blogs lezen...
We blijven sowieso contact houden!
Fijne laatste decemberweek en alvast het beste voor 2008!